Grąžinimas
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
- Netinkamos kokybės prekės ar kokybiškos prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (Žin., 2001, Nr. 58-2105; 2012, Nr. 34-1637), LR Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
- Pagal šias Taisykles parduodamos prekės yra įtrauktos į Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 17 punkte pateiktą sąrašą (kategorija: spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą–4901-4911), todėl kokybiškos prekės, Pirkėjo reikalavimu, pakeičiamos ar grąžinami už prekes sumokėti pinigai, tik Pardavėjui sutikus bei laikantis šių sąlygų:
- Pardavėjas pakeičia prekes analogiškomis prekėmis arba grąžina visą už prekes sumokėtą pinigų sumą tuo atveju, jei norimos pakeisti ar grąžinti prekės nėra pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba nėra akivaizdžiai jam pritaikytos;
- Jei prekės, pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba akivaizdžiai jam pritaikytos, jos nekeičiamos ir negali būti grąžinamos (Pirkėjui negrąžinami už tokias prekes sumokėti pinigai).
- Tais atvejais, kai Pirkėjas (vartotojas) atsisako sutarties, sudarytos dėl prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, 50 proc. už tokias prekes sumokėtos pinigų sumos lieka Pardavėjui kaip Pardavėjo nuostolių, patirtų gaminant pagal individual užsakymą numatomos gaminti prekės pavyzdį, kompensacija.
- Norėdamas grąžinti prekę(es) 1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. Paštu adrika.info@gmail.com arba telefonu +370 613 82 112 per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo jų pristatymo dienos.
- Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekes, Pirkėjas taip pat privalo laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- kokybiška prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- kokybiška prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių ir (arba) negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų, jei Pirkėjas nesilaikė Taisyklių 4 ir 5 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Prekės keičiamos ar grąžinamos užpildžius grąžinimo/keitimo anketą. Grąžinamas ar keičiamas prekes siųskite gavėjui:
UAB Adrika
Omniva Vilniaus RIMI Rygos paštomatas,
Rygos g. 8, Vilnius, 05264,
Tel. nr.: +370 686 95 559
- Pareiga pristatyti grąžinamą ar keičiamą prekę į šiame Taisyklių punkte nurodytą vietą, o taip pat visos su tuo susijusios išlaidos tenka Pirkėjui, išskyrus, kai grąžinamos ar keičiamos netinkamos kokybės prekės.
- Už grąžintas prekes sumokėti pinigai išmokami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
- Grąžinant ar keičiant kokybiškas ir Pirkėjo užsakymą atitinkančias prekes, prekių pristatymo mokestis Pirkėjui negrąžinamas ir nekompensuojamas.